20.5.2013

Koukussa


Olen koukussa ja kiemurtelen kuin mato.
Hyi ollakaan, menin katsomaan euroviisuja,
niitä kauheita rallatuksia ja eurohumppia,
paitsi että niiden joukossa oli muutakin:
tunteella esitettyjä hienoja tulkintoja,
hauskanpitoa ja sitten tämä esitys,
joka saa minut kiemurtelemaan.

Mikä siinä on niin ihmeellistä?
Ei kovin erityinen kappale, mutta vangitseva.
No joo, ihan vetävä nainen esittämässä.
Mikä vartalo! Ja mikä asu!
Ja se katsoo suoraan kohti, viettelevästi,
siinä vartalonmyötäisessä mekossaan.

Ei, tässä on jotakin muutakin,
jotain selittämätöntä, alkukantaista.
Esitys jää verkkokalvoille, musiikki jää tykyttämään.
Minun on pakko katsoa video monta kertaa.
Esityksessä on jotain viehkeää, jotain vahvaa.
Siinä on imua. Siinä on kutsu.

Salaisuus liittyy naisen olemukseen
ja hänen liikkeisiin, kun hän alkaa keinua.
Hän kiemurtelee tiukassa mekossaan
ja minä kiemurtelen matona koukussa.

Hän ilmentää minulle naisen vetovoimaa.
Hän kutsuu minua miestä mukaansa juhliin,
joista en voi elävänä kieltäytyä.
Tai jos kieltäydyn olen kuoleman oma.



"Feel the heat
Take my hand
I trust your word
bring the fire
I dont care if it hurts
I have the future
on my tongue
Give me a kiss
Now I can see
the whole world is mine
I can touch and feel
So I feed you my love"

2 kommenttia:

  1. Meillä on jotain yhteistä. ;)

    PS.Kuolla voi monella tavalla, ja tuon olen päättänyt välttää.

    VastaaPoista
  2. Kiitos Jukka. Pidetään tästä kiinni.

    VastaaPoista