31.7.2017

Maalla



Näissä maisemissa saamme viettää kesäisen viikon Juvalla.


Etelässä tien pientareilla kasvaa usein unikoita. Olisivatko nämä Suomen ”Poppies”?


Sopiva muro-mansikka-suhde


Käen kanssa aamiaisella


Tällainen kaunotar (Fiat) löytyy pihakirppikseltä myynnissä, kuulemma ainoa laatuaan Suomessa. Jää ostamatta, kun ei sovi peräkonttiin.


Sen sijaan pihakirppikseltä tarttuu mukaan tällainen löytö.


Ilosaaressa tunnelma ei droppaa!


Ganska Bra, Jätte Bra, Ultra Bra!


Ilosaaren "paras" elämys niistä sunnuntain neljästä joita tuli seurattua: ei Vesala, ei Ultra Bra, ei Pixies (oli kyllä paha, mut niin paha ettei mun makuun), vaan kotimainen The Holy. Tuli puskista ja "pisti sukat jaloissamme pyörimään".


Yöllisen ajomatkan jälkeen klo 4:n lupaus seuraavasta päivästä


Juva Horse Power


Pikkukylän vaaroja


Syrjäkylien palvelut ovat kutistuneet minimiin.


Asiaa! Ollaan Juvan ytimessä.


Tällainen pikku apulainen piti koko viikon myyrät ja hiiret loitolla grillikodasta.


Mä maalaispoika oon
ja panen suihketta kainaloon
Se on tosin kemikaalihäiriö - Jou!
Mä maalaispoika oon
Mä jäyhä poika oon
Mä tulin maalta tänne kaupunkiin
ja panin kuvat feisbookkiin.

Siis Juva goodbye!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti